Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Peter - 25 augusti 2008 19:10

Nyheten om att Rögle gått till elitserien är inte längre en nyhet. Det mesta som finns att läsa om Rögle i media/bloggar numera är tippningar där vi tippas sist eller i bästa fall näst sist. Detta kan vi inte göra så mycket åt!


Däremot så måste jag säga att jag tycker Rögle själva är dåliga på att visa upp sig. Biljetterna ska som vanligt sälja sig själva för att nämna något. 


Hela Sverige pratade om Rögle i mitten av april i år, varför surfade inte Rögle vidare på den vågen?! Kanske man gjorde det gentemot sponsorerna, som verkar ha blivit fler och rikare! Mot oss fans däremot har det varit lite väl tyst. 


Byggandet av Lindab arena, en otrolig händelse för Rögle!

Denna händelse skulle Rögle kunna använda sig av på ett bättre sätt än vad man gör. Visst, hemsidan fungerar, webcameran och "rundvisningen" är klart positiva saker, Hinkes "informationsbrev" likaså. Det som finns är bra, men jag hade önskat så mycket mer. Exempelvis så skriver man och berättar om att man monterat "mediakuben", med några bilder på det hela så hade det blivit många gånger intressantare.


Jag kan nog verka lite (läs mycket) gnällig i detta inlägget, det blir jag när möjligheter inte tas till vara på!

Jag saknar det där extra som kan göra hockeyintresserade Ängelholm än mer hockeyintresserat!   



Våga sticka ut Rögle, våga synas!  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

När Rögles publik beröms i media, känner du dig delaktig då?
 Ja!
 Nej!
 Ibland...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards