Alla inlägg den 12 september 2008

Av Peter - 12 september 2008 11:23

Tidigt i morgon rullar vi till Norge för en veckas fiske, kanske den avslappningen jag behöver nu....


Jag är så jäkla taggad att jag blir knäpp snart, det märks på många sätt. Som igår, slog i lilltån i badrumsvågen, vad gör en förnuftig människa åt det? Går där ifrån och säger "aj som fan"! Vad gjorde jag, en välriktad spark mot hjärtat på vågen.........Samtidigt gick jag ner 10 kilo, kanske ska sparkas lite oftare;)


Så lite semester passar mig bra nu, tack vare detta så kommer jag inte hinna med de sista "införsnacken". Jag ska försöka köra lite snackisar under säsongens gång med lagen som ännu inte fått utrymme här.


Jag har fått önskemål om att göra en elitserieranking, jag har gjort en tidigare, dock utan att lägga någon som helst värdering mellan lagen. Jag bara räknade, den tabellen finns här!



För er som behöver lite taggning kan ni läsa här


Lev väl brödrar och systrar!

Presentation

Omröstning

När Rögles publik beröms i media, känner du dig delaktig då?
 Ja!
 Nej!
 Ibland...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards