Alla inlägg den 10 september 2008

Av Peter - 10 september 2008 20:06

Nu har jag sammanställt lite statistik från träningsmatcherna, efter önskemål från Herr Oberst!


Rögle har under försäsongen vunnit skottstatistiken i alla matcher utom en match mot Kloten, men då segrade vi å andra sidan med 6-2!


I snitt har Rögle skjutit 34 skott per match samtidigt som våra motståndare avlossat 26!


Totalt antal skott: Rögle 238 - Motståndarna 182 


6.7% av Rögles skott har resulterat i mål, våra motståndare på försäsongen har gjort mål på 9,3% av skotten mot Nihlstorp och Jere.


Vi skjuter mer men sämre, förra året vill jag minnas en grym effektivitet, vi får hoppas att vi kan komma upp några % till nu när det är dags på riktigt!





Av Peter - 10 september 2008 16:26

Jag förstår att hundra-, kanske tusentals Röglesupportrar idag mår jäkligt dåligt. Biljettförsäljningen går till historien som den kanske värsta någonsin.


20 personer, så många var före mig i kön vid hallen idag! 10 av dem kom ut med en massa biljetter, sen var det slut. "Hallen är utsåld".....


Trots detta besked fortsatte försäljningen via internet ytterligare en tid.


Det gick många rykten kring hallen idag som kanske är sanna, kanske inte.....


Jag hoppas för Rögles del att man går ut och ber om ursäkt för dagens misstag. Men det är nog för mycket begärt!



Presentation

Omröstning

När Rögles publik beröms i media, känner du dig delaktig då?
 Ja!
 Nej!
 Ibland...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards